Tempahan Riling Dan Kayu

10:06 PM 0 Comments A+ a-

Assalamualaikum,


Customer yang dihormati semua, untuk menempah riling dan kayu bersama saya, anda perlu menghubungi saya sekurang-kurangnya 2 minggu sebelum tarikh pemasangan ril kerana proses tempahan terutama rod kayu dan blind yang memakan masa lebih kurang 2 minggu.


Jumlah minimum tempahan adalah 30 kaki.


Tarikh dan masa pemasangan ril dilakukan pada hari sabtu atau pada hari cuti umum (sebelah siang), hari-hari lain mengikut keadaan dengan kesibukan tugas hakiki dan insyaAllah boleh dilakukan juga pada malam hari selepas jam 8.00 malam mengikut permintaan customer dan kesenangan saya.....





PANDUAN UNTUK MEMBUAT TEMPAHAN RAILING?


Sila hantarkan maklumat di bawah:


- Jenis Ril yang anda perlukan


- Jenis rumah; 1 tingkat, 2 tingkat, tepi, tengah, cluster


- Berapa jumlah pintu dan tingkap serta berapa panel


- Berapa lapis ril; 1 lapis, 2 lapis, 3 lapis


InsyaAllah saya akan berikan anggaran kos railing berdasarkan pada maklumat yang diberikan.




BAGAIMANA CARA MENGUKUR?


Saya akan ke rumah anda jika anda telah bersetuju dengan sebutharga yang telah diberikan seandainya rumah anda berada disekitar kawasan Sintok, Changloon, Jitra, Bukit Kayu Hitam, Kodiang dan lain-lain tempat yang difikirkan mampu saya pergi.....InsyaAllah saya boleh datang mendapatkan ukuran itupun setelah anda bersetuju dengan sebutharga yang diberikan. Jika anda berada diluar kawasan yang disebutkan itu, anda boleh lakukan ukuran sendiri dan sila lihat cara mengukur langsir seperti yang dinyatakan di dalam blog ini. Sekiranya anda mahu saya datang membuat ukuran, saya perlukan 30% - 50% deposit selepas siap membuat ukuran.





KOS RAILING TERMASUK PEMASANGAN:



Rail Aluminium Keras (DOSO) silver = RM8/kaki


Rod Kayu Original Brown – RM18 sekaki













Track Roman Blind tidak termasuk upah jahit – RM25.00 sekaki




Nota:


· Panjang minimum Rod Kayu adalah 4.5 kaki. Ini bermakna jika anda ingin menempah rod kayu berukuran kurang dari 4.5 kaki, kos yang dikenakan adalah sama dengan 4.5 kaki.


· Panjang minimum Track Roman Blind adalah 4 kaki. Ini bermakna jika ukuran tingkap anda hanya 2 kaki, kosnya sama dengan 4 kaki.


·
Terima kasih.

TRACK ROMAN BLIND

ROD KAYU

RIL ALUMINIUM BIASA

RIL ALUMINIUM DOSO